Muntanyes somiadesMuntanyes somiades
 Xamon Xamon
Estas en » Muntanyes somiades » Archivo de Relatos » December 2006 » Encantat Gran O Història D´un Amor Dificil
Friday 1 de December de 2006, 00:00:00
Encantat Gran o història d´un amor dificil

Mal temps, bona vista

Canal al coll d´Encantats

Això és un infern, blanc!

Els cristalls de neu colpejan dolorosament

Es quelcom personal!

I ja són tres els intents al Gran Encantat sense arribar al cim.

Suposo, companys, que molts teniu un cim com aquest, on el fracàs us ha acompanyat més d´un cop.

Tot i així, hem gaudit d´un bon cap de setmana, hem trepitjat la neu, ens ha nevat (per sobre de 2200 m) i hem soportat una ventada al coll d´Encantats, que ens ha obligat a tornar enrera.

No hem gosat explorar la part final en aquelles condicions de vent i neu, malgrat anar equipats.

El mal temps anunciat ha fet que estiguessim sols al refugi d´Ernest Mallafre, petit i força acollidor.

L´endemà, hem vist un fantàstic enfarinat als cims de Sant Maurici, finalment arriba la neu.

Confio que la muntanya ens sigui mes benevolent la propera vegada.

I per suposat, ara és un assumpte personal!

Enviado por Fern el Friday 1 de December de 2006

“Solamente decir que no estoy de acuerdo con una de las cosas que dices. ¡No llegar a la cumbre no es igual a fracasar!

Por lo menos, yo cuando no llego a la cumbre por lo que sea, no lo considero un fracaso.”

Enviado por Xamon el Friday 1 de December de 2006

“Yo considero que si. El objetivo es llegar allí donde te has propuesto. Si no hay logro, hay fracaso.

Aun así, fracasando en el intento, no significa que no haya disfrutado del recorrido. Es más, sabiamos el tiempo que tendriamos y que eso disminuia la probabilidad de llegar a la cima. Aun así fuimos.

Quizá sea más positivo considerar que llegar es un gran exito y no llegar lo habitual. Aunque me recuerda a técnicas de venta.

Yo prefiero aceptar un pequeño fracaso hoy para luego llevarme el gran alegrón al hacer cima mañana.

Cordial saludo Fern y nos vemos en la cima o en el valle!”
Enviado por Xamon el Friday 1 de December de 2006

Cordial saludo Fern y nos vemos en la cima o en el valle!”